http://cryptodaily.nl

Smart Packaging-marktrapport toont snelle groei-analyse, belangrijkste grote uitdagingen, drijfveren, kansenanalyse tot 2023

Het Smart Packaging-marktrapport is een professionele en gedetailleerde analyse van de belangrijkste spelers, belangrijke samenwerkingen, fusies en overnames, samen met aankomende en trending innovatie. De Smart Packaging-marktstudie omvat technologische ontwikkelingen, toekomstplannen, levering, verkoopopbrengsten, productie, afmetingen, overzicht, fabrikanten, groeisnelheid, prijs, deals en omzet voor de gedetailleerde analyse voor het prognosejaar.

Ontvang een voorbeeldkopie van het rapport – www.industryresearch.co/enquiry/request-sample/13100791

Deze studie behandelt de volgende belangrijke spelers:
Sealed Air Corporation, Bemis Company Inc., Winpak Limited, Point Five Packaging LLC, Dansensor A/S, Praxair, Inc., Berry Global Inc, Ball Corporation, Desiccare Inc., Linpac Packaging Limitied, Coveris Holdings S.A., BASF SE, Huhtamaki Group, Amcor Limited

Markt Dynamics: –
  
 > Drivers
  – Langere houdbaarheid en veranderende levensstijl van mensen
  – Groeiende vraag naar verse en Quality Foods
  – De vraag naar langere en duurzame verpakkingsproducten
  
 > Terughoudendheid
  – Zorgen over effecten van verpakkingsmaterialen op het menselijk lichaam
  – Strenge milieuwetgeving
  – hoge ontwikkelingskosten

Voor meer informatie of vragen of aanpassingen voordat u koopt, gaat u naar – www.industryresearch.co/enquiry/pre-order-enquiry/13100791

Belangrijke ontwikkelingen in de markt:
 > Januari 2018 – Henkel en Selinko aangekondigde partnerschap voor slimme verpakkingen oplossingen. Het bestaat uit een samenwerkingsovereenkomst om uit te breiden en te verbeteren slimme en interactieve oplossingen voor verpakkingen, in het bijzonder gericht op FMCG markten.
 > Januari 2018 – Beauty merk Avon heeft in samenwerking met de Britse technologie en product design bedrijf Cambridge Design Partnership om slimme verpakkingen in proeven van een nieuwe anti-aging product van de consument te testen.
 > September 2017 – Magic toevoegen, een innovator op het internet van Packaging (IoP) slimme verpakkingen oplossingen, kondigt een partnership met UPM Raflatac. De samenwerking is gericht op high-performance zelfklevend etiket materialen voor product- en informatie-etikettering. In samenwerking met Magic Add, UPM Raflatac lanceerde RafMore, een smart label oplossing die is ontworpen om de macht en uitbreiding van het merk promotie, bescherming en logistieke toepassingen.

Belangrijkste redenen om te kopen:
• Om inzichtelijke analyses van de markt te verkrijgen en een uitgebreid begrip te hebben van de wereldmarkt en zijn commerciële landschap.
• Beoordeel de productieprocessen, belangrijke problemen en oplossingen om het ontwikkelingsrisico te verkleinen.
• De meest invloedrijke aandrijvende en remmende krachten op de Smart Packaging-markt en de impact ervan op de wereldmarkt begrijpen.
• Leer meer over de marktstrategieën die worden toegepast door toonaangevende respectievelijke organisaties.
• De vooruitzichten en vooruitzichten voor de markt begrijpen.

Koop dit rapport (prijs 4250 USD voor licentie voor één gebruiker) – www.industryresearch.co/purchase/13100791

Enkele punten van Smart Packaging-markt TOC:
1. INLEIDING
1.1 Onderzoeksresultaten
1.2 Onderzoeksveronderstellingen
1.3 Reikwijdte van het onderzoek
2 ONDERZOEKSMETHODOLOGIE
3 SAMENVATTING
4 MARKT DYNAMIEK
4.1 Marktoverzicht
4.2 Marktfactoren
4.3 Marktbeperkingen
4.4 Porter’s Five Force-analyse
5 MARKTSEGMENTATIE
6 COMPETITIEF LANDSCHAP
7 MARKTMOGELIJKHEDEN EN TOEKOMSTIGE TRENDS

Klik hier voor een gedetailleerde inhoudsopgave: www.industryresearch.co/TOC/13100791,TOC