http://cryptodaily.nl

Social Media Analytics-markt geschatte voorspellingsanalyse door ontwikkelingstrends, huidige groeifactoren 2020 tot 2023

Het Social Media Analytics-marktrapport is een professionele en gedetailleerde analyse van de belangrijkste spelers, belangrijke samenwerkingen, fusies en overnames, samen met aankomende en trending innovatie. De Social Media Analytics-marktstudie omvat technologische ontwikkelingen, toekomstplannen, levering, verkoopopbrengsten, productie, afmetingen, overzicht, fabrikanten, groeisnelheid, prijs, deals en omzet voor de gedetailleerde analyse voor het prognosejaar.

Ontvang een voorbeeldkopie van het rapport – www.industryresearch.co/enquiry/request-sample/13100652

Deze studie behandelt de volgende belangrijke spelers:
IBM Corporation, SAS Institute Inc., Clarabridge Inc., Gooddata, Crimson Hexagon Inc., Adobe Systems Incorporated, Oracle Corporation, Salesforce.com, Netbase Solutions Inc., Simply Measured, SAP SE, Tableau Software Inc.

Markt Dynamics: –
  
 > Drivers
  – exponentiële groei van het aantal sociale media gebruikers
  – meer nadruk op gerichte Markting en het Competitive Intelligence
  
 > Terughoudendheid
  – Groeiende volumes van ongestructureerde data
  – Complex Social Media Workflow Analytics en gebrek aan bewustzijn

Voor meer informatie of vragen of aanpassingen voordat u koopt, gaat u naar – www.industryresearch.co/enquiry/pre-order-enquiry/13100652

Belangrijke ontwikkelingen in de markt:
 > November 2017- IBM heeft IBM Analytics Engine, die het begin van een nieuwe fase in de evolutie van big data analytics gemarkeerd gelanceerd. IBM analysesoftware scheidt de reken- en opslaginfrastructuur. De gegevens worden opgeslagen in IBM Cloud Object Storage Service, en de Hadoop en Spark clusters aan te sluiten op de opslag object repository wanneer ze nodig hebben om toegang te krijgen.

Belangrijkste redenen om te kopen:
• Om inzichtelijke analyses van de markt te verkrijgen en een uitgebreid begrip te hebben van de wereldmarkt en zijn commerciële landschap.
• Beoordeel de productieprocessen, belangrijke problemen en oplossingen om het ontwikkelingsrisico te verkleinen.
• De meest invloedrijke aandrijvende en remmende krachten op de Social Media Analytics-markt en de impact ervan op de wereldmarkt begrijpen.
• Leer meer over de marktstrategieën die worden toegepast door toonaangevende respectievelijke organisaties.
• De vooruitzichten en vooruitzichten voor de markt begrijpen.

Koop dit rapport (prijs 4250 USD voor licentie voor één gebruiker) – www.industryresearch.co/purchase/13100652

Enkele punten van Social Media Analytics-markt TOC:
1. INLEIDING
1.1 Onderzoeksresultaten
1.2 Onderzoeksveronderstellingen
1.3 Reikwijdte van het onderzoek
2 ONDERZOEKSMETHODOLOGIE
3 SAMENVATTING
4 MARKT DYNAMIEK
4.1 Marktoverzicht
4.2 Marktfactoren
4.3 Marktbeperkingen
4.4 Porter’s Five Force-analyse
5 MARKTSEGMENTATIE
6 COMPETITIEF LANDSCHAP
7 MARKTMOGELIJKHEDEN EN TOEKOMSTIGE TRENDS

Klik hier voor een gedetailleerde inhoudsopgave: www.industryresearch.co/TOC/13100652,TOC