http://cryptodaily.nl

Loyalty management-marktrapport toont snelle groei-analyse, belangrijkste grote uitdagingen, drijfveren, kansenanalyse tot 2023

Het Loyalty management-marktrapport is een professionele en gedetailleerde analyse van de belangrijkste spelers, belangrijke samenwerkingen, fusies en overnames, samen met aankomende en trending innovatie. De Loyalty management-marktstudie omvat technologische ontwikkelingen, toekomstplannen, levering, verkoopopbrengsten, productie, afmetingen, overzicht, fabrikanten, groeisnelheid, prijs, deals en omzet voor de gedetailleerde analyse voor het prognosejaar.

Ontvang een voorbeeldkopie van het rapport – www.industryresearch.co/enquiry/request-sample/13100651

Deze studie behandelt de volgende belangrijke spelers:
Aimia Inc., IBM Corporation, Oracle Corporation, Comarch SA, SAP SE, Epsilon Data Management LLC, Fidelity Information Services Inc., TIBCO Software, Martiz Holdings Inc.,Kobie Marketing Inc.

Markt Dynamics: –
  
 > Drivers
  – Implementatie van een klantgerichte aanpak Across Bedrijven
  – toegenomen concurrentie waardoor de kostprijs voor Klantenwerving
  
 > Terughoudendheid
  – gebrek aan kennis over Loyalty Program Benefits
  
 > Markt oppurtunities
  – toegenomen concurrentie waardoor de kostprijs voor Klantenwerving
  
 >

Voor meer informatie of vragen of aanpassingen voordat u koopt, gaat u naar – www.industryresearch.co/enquiry/pre-order-enquiry/13100651

Belangrijke ontwikkelingen in de markt:
 > Oktober 2017- Tibco verworven Alpine Gegevens naar collaborative project management toe te voegen voor geavanceerde analyses. De overname zal naar verwachting toenemen van het bedrijf expertise in analytics om klanten te helpen meer uit gegevens wetenschap en machine learning investeringen.
 > Oktober 2017- Aimia Inc.partnered met SuperValu, Ierland toonaangevende kruidenier retailer, een multi-jarig contract met Musgrave, eigenaar van SuperValu, Ierland toonaangevende kruidenier retailer, om zijn Real vernieuwen ondertekend Rewards Program, ondersteund door de Aimia Loyalty Platform.
 > Augustus 2017- Comrach opende zijn dochteronderneming kantoor in Japan, dat actief is in IT-systemen voor aanbieders van telecommunicatiediensten, loyaliteit oplossingen en producten ter ondersteuning van customer relationship management en outsourcing, IT-infrastructuur en data center diensten.

Belangrijkste redenen om te kopen:
• Om inzichtelijke analyses van de markt te verkrijgen en een uitgebreid begrip te hebben van de wereldmarkt en zijn commerciële landschap.
• Beoordeel de productieprocessen, belangrijke problemen en oplossingen om het ontwikkelingsrisico te verkleinen.
• De meest invloedrijke aandrijvende en remmende krachten op de Loyalty management-markt en de impact ervan op de wereldmarkt begrijpen.
• Leer meer over de marktstrategieën die worden toegepast door toonaangevende respectievelijke organisaties.
• De vooruitzichten en vooruitzichten voor de markt begrijpen.

Koop dit rapport (prijs 4250 USD voor licentie voor één gebruiker) – www.industryresearch.co/purchase/13100651

Enkele punten van Loyalty management-markt TOC:
1. INLEIDING
1.1 Onderzoeksresultaten
1.2 Onderzoeksveronderstellingen
1.3 Reikwijdte van het onderzoek
2 ONDERZOEKSMETHODOLOGIE
3 SAMENVATTING
4 MARKT DYNAMIEK
4.1 Marktoverzicht
4.2 Marktfactoren
4.3 Marktbeperkingen
4.4 Porter’s Five Force-analyse
5 MARKTSEGMENTATIE
6 COMPETITIEF LANDSCHAP
7 MARKTMOGELIJKHEDEN EN TOEKOMSTIGE TRENDS

Klik hier voor een gedetailleerde inhoudsopgave: www.industryresearch.co/TOC/13100651,TOC